duminică, 2 iunie 2013

Juramant

Timpul trece, increderea in oameni se duce . Jur ca viata mea o sa fie roz indiferent cine este in jurul meu. Jur ca prietenia mea o sa fie oferitor doar celor care o merita . Jur ca o sa fiu eu mereu . Nu o sa port masti  si o sa fac tot ce este posibil ca viata mea sa fie frumoasa. Niciodata nu o sa regret faptele mele , chiar daca am un trecut vesnic traumatizat. Vreau viitorul meu, vreau ca toti cei falsi sa-si vada de viata lor si sa si-o traiasca cum vor pentru ca eu de azi o sa fiu doar eu si visul meu. Iubesc, sunt iubita inca am o familie perfecta cu un frate perfect cu o mama si un tata de milioane. Fericirea mea conteaza.
De azi las  totul deoparte. Prieteni care s-au dovedeit doar o fatada, las tot ce am cladit si incep de la 0. Prieteni, scoala, viata, frumusete, look, cuvinte rostite , comportament. De azi o sa fiu eu. Eu aceea persoana timida, care nu ii place sa fie mahalagioaica si sa fie ea. Cu un look simplu dar atragator si cu un caracter special, cu o frumusete interioasa speciala si cu cuvinte de aur, un copil care stie carte si care-i place scoala, cu o viata perfecta si cu doua prietene de exceptie cu un iubit special si cu o familie unita si frumoasa. Falsitatea  s-o lasam deoparte si sa ne vedem de ale noastre. Vreau viata mea, neagra  si posomorata asa cum o vedeti voi pentru ca este roz cu pigment bombon cu un virus de sperante si vise, cu o intelepciune si cu un interes special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu