marți, 25 iunie 2013

Iubesc

Nu am știut niciodată definiția  "Iubiri" ce este ea? cum se simte? ce se întâmpla cu ea?
Cu siguranța nu este definiția " Te iubesc"
Este acel sentiment puternic care te face sa simți fluturași în stomac, care iți face pielea de găina, care te inebuneste.
Oare eu ? Oare eu chiar am parte de el? Băiatul simplu, cu un caracter de piatra, cu gânduri speciale cu ochii negri și cu un zâmbet uimitor, oare el m-a făcut sa fiu aici? Sa simt ceea ce am spus? Oare e real ca eu un copil fără griji , plin de vise sa iubesc ? Oare pot sa-l iubesc îndeajuns, sa nu se plictisească? Oare ei au dreptate ca ne potrivim și suntem perfecți împreuna? Sau ca suntem paraleli și ca nu se poate aceasta relație?
Eu nu ii ascult ba din contra cred ca toate astea ne fac mai puternici, mai încrezători și cu mai multa încredere fata de noi.
Il iubesc si cred ca asta se observa, deja cand vine vorba de el exagerez si cand povestesc ceva se vede ca deja iubirea mea fata de el este imensa.
     xoxoxo Andre'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu