miercuri, 23 ianuarie 2013

Iarna perfecta!



Am avut o iarna perfecta sau cel putin vacanta a fost. Am petrecut cele mai tari zile la saniusi cu tipete care te zdruncinau, am facut poze pe strada dar nu le-am putut salva deoarece s-a formatat cardul si s-au dus toate erau atat de dragute.  A fost cel mai tare Craciun alaturi de acelasi persoane. Si din pacate de Craciun vorba mea ascultand cantecelele de la instalatie " Ma simpt ca de Craciun" atunci a fost o explozie de raz. Dupa am manacat floricele cu caramel . Revelionul cu acelasi persoane dar putin mai extrem si acum drept sa va spun mai vreau o data. Am dat artifici ne-am jucat cu artificiile de tort, am baut sampanie ne-am jucat pocker si dupa am baut o cafea perfecta, am dormit ingramaditi intr-un pat am primit porunci la makaua si am sperat sa nu se termine. Dar a doua zi am fost mahmuri cu dureri de stomac si cap si dupa ne-am petrecut tot cu acelasi persoane la un Mister Been si prajiturelele ramase plus suc:)) . O parte din el mia fost turnat in cap din greseala:)). Dupa am mai petrecut inca cateva zile tot cu ei desigur de nedespartiti dar scoala asta afurisita ne-a furat fericirea si a trebuit sa ne despartim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu