duminică, 13 ianuarie 2013

Buna dimineata, soare!


Nu,nu, nu deja scoala mai vreau acasa, a fost prea scurt dar a fost perfect o sa-mi aduc aminte toata viata de aceste saptamani. Acum ne pregatim de scoala si cum este atat de plictisitor prima zi asa ca de inceput in 2013 intrebari stupide de la profesori gen : Un ati facut aia? sau Ce ati primit de Mosu? Acum chiar suntem mari si nu mai avem nevoie de astfel de intrebari ne tot bate la cap si nu imi place! Acum ce sa spun sa incep cu inceputul .O zi perfecta la scoala ! Spor la invatat si cei care sunt clasa a 12 sau a 8 a ufff mare grija la ore pentru ca aveti/ avem nevoie de carte la sfarsit cu examene , bac este foarte urat si numa cand vorbesc desprea asta mi se zbarleste parul:)). Acum cu o incheieri pentru ca este dimineata o cafea perfecta , pregatiti  pentru atac, mie una imi este dor de colegi nu chiar toti si pentru ca este ultimul an in care il petrecem impreuna si imi pare rau de tot! :( . O ZI BUNA LA SCOALA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu