sâmbătă, 16 februarie 2013

Atunci cand defapt oameni nu stiu cu adevarat cine esti

Tot timpul am avut emotii fata de cei din jur si nu am putut sa-mi arat adevaratele talente. Nu sunt perfecta stiu asta ,dar urasc cand omul ma judeca atunci cand nu stie cine sunt cu adevarat. Sa vada fata aia cu adevarat vesela, cu adevarat ea. Nimanui nu i-am aratat partea aia din mine am simtit ca nu merita si atunci cand va merita o sa-mi dau seama.  Realizez pe zi ce trece ca in jurul meu nu exista nimeni in care se ma incredere cu adevarat , sunt cativa , dar uneori trebuie sa-mi tin gura.Prima data trebuie sa aflu cine este cu adevarat in spatele firei sale firave si prietenoase, poate fi un diavol ascuns sau un inger ratacit este greu  sa-mi dau seama . Cu adevarat in sensul ca atunci cand cineva imi va infige cutitul in spate sa fie acolo si sa-mi vindece rana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu