duminică, 30 decembrie 2012

Inca un an!

Pentru mine a fost un an ingrozitor dar si bun. Implinirile pe care le-am avut s-au dus exact la fel cum au si venit iar sperantele mele la o lume mai buna a ramas aceasi. Am visat multe dar nu toate s-au implinit sper ca in 2013 sa se intample ceva miraculos, pentru ca 2012 mia adus multe lacrimi,pirderi si prea multa speranta neimplinita. Va urez tuturor un inceput de an de povestit. Iar daca crezi ca maine seara va fi o seara traznet. Scrie povestea ta, iar eu ti-o public aici sa afle o lume intrega ca defapt ROMANIA nu este chiar asa, cum cred alti. Iar eu ma mandresc ca sunt Roman. Apropo x-factorul care a iesit este perfect. Iar la Vocea Romaniei mi-as fi dorit sa fie Cristi invongatorul. LA MULTI ANI CU SANATATE SA VA DEA DOMNUL DE TOATE. Va pupacesc, distractie placuta de REVELION . Vreau calduraaaa, pentru ca mie una nu-mi place iarna dar o ador pentru vacanta, sarbatorile si revelionul:)). Va pupacesc, si inca ceva La multi ani din nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu