marți, 4 decembrie 2012

Povestea mea


Draga jurnalule

“Nu am foarte multe amintiri din clasele primare sau din gradinita dar stiu un singur lucru nu a fost chiar asa frumoasa pre cum sunt la alti. Nu am inteles niciodata ce de fretale meu tot timpul isi aduce aminte in detaliu despre anumite lucruri frumoasa petrecute in copilarie sau facute pur si simplu. Acum la scoala cand toti vorbesc ce au facut la varsta de 7 -8 ani si imi vine randul am un raspuns bun “Nu imi aduc aminte” in mare parte imi aduc aminte de faptul ca nu eram o copila chiar asa frumoasa si nici foarte cuminte sau sa fi invatat bine, dar ma bateam cu toti si stiu ca tot timpul mamei i se spunea ca sunt o fata obraznica si nu ascult sau i se spunea ca nu invat si asta este adevarul nu stiu cum am luat premiul I in clasele primare deoarece eu eram putin cam varza cu totul dabia prin clasa a V-a mi-am dat seama ca trebuie sa invat indiferent de circumstate si aveam acele vise copilaresti care ma ducea cu gandul ca voi fi candva un spion CIA sau un spion intr-un grup secret.Off, ce iluzi ciudate amJ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu