joi, 22 noiembrie 2012

O intamplare tare amuzanta!




Aseara, pe la ora 22:00 m-am bagat in pat, nu era pic de lumina in camera , iar eu mai aveam putin si atipeam.Camera mea este pe debara, stau la tara, iar casa este  in doua. Partea care se vede din strada, este chear camera mea iar spatele casei este camera parintilor, eu daca vreau sa ajung in dormitor la ei, trebuie sa ies afara. Ma rog , stau in pat si privesc pereti care sunt tare frumosi cand nu ai chef de somn, dintr-o data se aud zgomote in debara, am crezut ca sunt parinti, dar nu, defapt totul de auzea din ce in ce mai tare, m-am speriat, tata nu era la servici iar cand este acasa usile nu le incuiem, de frica am aprins becul pana la bec am stat in pat sa vad daca se mai aude, am incuiat usa  de afara, si da si cauta telefonul nimic, telefonul meu era descarcat pe masa de la bucatarie, iar fixul la fel tot la bucatarie care este in parte-a celalta a casei. Cum sa fac sa ies afara, am deschis usa incet si da cu pumnul in peretele dormitorului parinitilor, a iesit tata afara, a venit in casa, a luat lanterna afara era intuneric total nici neonul de la stalp nu era aprins si a scultat la usa se auzeau zgomote puternice, dar ii era teama sa intre... pana la urma a intrat cu chiu cu vai, eu eram plina de spaima si nu cred ca pot trece asa usor peste aceasta faza:). A intrat si ce sa vezi, Pissssuu a ramas acolo si saracutul nu a putut iesi usa fiind inchisa, ma intreb ce chin pe el sa darame atatea chesti grele:)) . Imi venea sa il omor, dar frica nu disparuse am pus-o pe mama sa doarma cu mine:)) La ani mei sa mai dormi cu parinti dar in cazut asta o faci cu ce-a mai mare placere, am un d**** de Air Wick in camera, si cand se declanseaza parfum face un zgomot ciudat si eu cand il auzeam tresaream :)) ,pana la urma la orpit mama!:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu