luni, 5 noiembrie 2012

A new day !

Hmm , ziua mea pe scurt. M-am trezit la 07:00 pentru scoala. Amuzant totul era atat de adormit la ora 08:00 incat mi-a dat o stare de spirit foarte proasta, ne-am jucat cu o mingiuta saltareata si foarte rapida s care a ajuns intr-o colega si i-a  invinetit un ochi:)). Mda arata oribil.. Nu as fi vrut sa fiu in locul ei dar nici nu m-am putut opri din ras.:))
Statusurile zilei:

Cand prietetenul tau apropiat are nevoie de tine, nu ii intoarce spatele ,ci dai sfatul echilibrului

In viata trebuie sa mai si zambesti daca nu o faci , vei arata  un  EMO.

Nu fi trist ,totul va fi bine, eu cu tine, tu cu mine!

Iubesc sa fiu iubit, dar cateodata iubesti sa fi trist!


Scopul succesului este de a ne ajuta sa iubim mai mult
Despre ceea ce faci, trebuie sa faci sau e nevoie sa faci ai putea evita sa spui ca e greu sau urat, in schimb spune: Tot ceea ce fac este usor si frumos!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu